Sunday, January 31, 2010

.::sya cuti 20 hari::.

salam kepada blog sya, dan salam juge kepada blogger semua..hai..hai.. dan hai.. :) sya sangat kasihan dengan blog ini..sya sayangkan blog ini tetapi hanya singgah sahaja, amat jarang mengupdate ape2 cerita..sya sudah tidak mengaktifkan lagi broadband yg lembab itu. jd bile balik ke seremban barulah dapat online.

sya sekarang sedang honeymoon selama (tambah tolak) 20 hari. sya sudah meninggalkan bank yg 'budiman' itu. hajat dihati mahu bekerja dlm bidang yg sya minati. tp x sangka sya dapat FSTEP dr Bank Negara. Sayang pulak rasanye nk tolak tawaran tue. mungkin sudah rezeki, keluar bank tp masuk bank balik. sya tidak sangka, dan tidak juga excited. tapi sya tidak mahu menolak, kerana sya yakin setiap sesuatu yg Allah tentukan utk kte itu mesti ade hikmah disebaliknya. InsyaAllah.. (:

Ingatkan sudah tidak perlu tinggal di wangsa maju. tapi nampaknya saya terpaksa pulang ke sana semula. Jujur, sya tidak begitu gemar tinggal di KL. x seronok pun. tiap2 malam sabtu sya akan pulang ke seremban. menghadap muka emak, ayah, & adik2 sya lagi seronok dr berjalan2 di kl itu. sya lagi suka shopping di seremban. walaupun x banyak pilihan, tp semua kedai2 favorite sya ade di sini. aman.damai.sentosa.

Lama x berjumpa kawan2. Hujung bulan 3 sudah mahu konvokesyen (: Seronok & Excited.
Owh, dia akan datang 9hb nti. lalalala... (: akhirnya, setelah hampir 4 bulan lebih tidak berjumpa. begini lah kami selama hampir 5 tahun ini, berjumpa selang 3 & 4 bulan sekali.

-Okey- (sya suka menghabiskan cerita secara tergantung--td bnyk idea, sekarang sudah hilang!) daa~


.....




0 comments:

 
blog design by suckmylolly.com

Template Modified and Brought to you by : AllBlogTools.com blogger templates