Friday, May 20, 2011

jangan sampai waktu saya berhenti berharap

haruskah berhenti menyintai lelaki yang sering mengecewakan kita?
menghampakan kita?
mementingkan dirinya sendiri?
tidak berfikir panjang?

saya dah penat menunggu.
penat dihampakan.
penat dikecewakan.
saya akan memberikan dia peluang.
tapi kali ini peluang yang benar-benar terakhir.


saya sudah dewasa.
dia sudah dewasa.
sepatutnya sudah patut berfikir secara lebih matang.
sepatutnya sudah boleh membuat keputusan yang lebih bijak.
tolonglah! saya bingung. penat.



















pertunangan sudah ditangguhkan. noktah. saya tidak ada apa2 rasa.

kasihan dekat mak. mak paling gembira bila saya nak bertunang. Ya Allah, tunjukkan jalan. amin.

 
blog design by suckmylolly.com

Template Modified and Brought to you by : AllBlogTools.com blogger templates