Wednesday, February 11, 2009

.::Ulam+belacan+laser::.

Selama ni sya ingat sya tak suke sgt dgn ulam2+belacan ni.
Tapi sekarang ni sudah addicted to ulam2+belacan.

Hari2 kalau makan lauk+ulam+belacan pun takpe.

Nyuummy!

Sedap..memg sedap!


Tempat pilihan utama kami, restoran gulai kawah.

dkt ngan taman universiti.

Sedap taw...

ikan bakar+gulai kari+ulam2..

ayam msk kicap pun sedap.

Ayam masak kicap je ke?

Yelah, ayam masak kicapnye membuatkn sya teringat kt masakan mak..

Sehingga menjilat jari.

Hari2 makan kt situ pun sanggup walaupun jauh sikit dr kwsn kampus.

hai..biarlah jauh pun, kte kan ade kereta...muahaha..

Esok nk makan kt sane lagilah..harus ke..?harus..!


oh..rindunye kt masakan mak..

bile lagi nak balik ni...

bulan 4 ke..?

owh tidak..lambat lagi...!


Kt seremban 2 tue susah sikit nk cari ulam2..

yelah, kwsn bandar katakan..huhu..

Sya orang bandar yg makan masakan kampung..

Korg tu makan ke..?

Eleh, korg tu demand nk mkn yg high class aje...ye ke..?

masakan melayu ade yg low class punye ke..?ish2...

rugi kalau tak makan taw..

dulu sya tak taw..

sekarang dh taw, memg sedap..!


Kebelakangan ni juga sya perasan mulut sudah semakin laser.

Nampaknye mulut orang johor sudah terserlah.

hahaha.

ramai org kate sesetengah orang johor ni laser mulutnye.

Sya laser bermaksud sya berterus terang.

Tak perlulah nak hipokrit.

Sya, hipokrit..?ohh..tidak..!




::Ini blog sya, bermaksud sya mempunyai autoriti 100% utk membebel dan merepek dlm blog sya..hahaha::




::ya, aishah sudah merepek+membebel.....aishah....???::


.....

3 comments:

.::Pu3 Kirana::. said...

windu kat ulam + sambal belacan pokcik ngan kak ta...
nyamnyamnyam..

hahaha..
terbuktilah anda orang johor ea..
kan ecah kan..
mmg LASER!

Qaseh Aishah said...

kak ta balik2 kacang botol aje yg ade..x de ulam lain aaiihh...

nti pu3 dtg kte mkn kt restoran gulai kawah tu okey.. ^-^

bell ckp mulut kte semakin laser..
hari2 pun ade je terlepas cakap..
oopps!!

.::Pu3 Kirana::. said...

oppss!
bahaya ni..

nanti kita sama2 melaserkan mulut kita OK..
i like!
hehehe

 
blog design by suckmylolly.com

Template Modified and Brought to you by : AllBlogTools.com blogger templates