Friday, June 19, 2009

.::Cuti Time!!::.

en.dzarif..ampun..pinjam pc jap ye..ekeke..kte punye broadband lambat mcm siput ar kat MCM ni..huhuhuhu..
Okey, tu cte sampingan..cte sbnrnye, skang ni perasaan dh xde kat tempat keje..dah ade kat The Mines je skang ni..
Tak sabar dh sebab ptg ni pas balik keje,dgn family nak ke The Mines Resort cuti2 hujung mgu kat sana..
Dapatlah relax2 & enjoy kat sana..dh lame benar rasanye tak pergi bercuti..Kejap pun jadilah..huhuhu..

Excited ni..doraemon,,cepatkan mase... ;P



The Mines Resort City..here i come..!! ;)

.....

5 comments:

zue_annie said...

was bestnya cuti..tmpat pon menarik..happy holiday

leadleedeea said...

waaaa..time ni laaa nak mntak tulun ngan doremon yek..heheheee

naqiubex said...

Bestnya... dah lama tak pergi sana...

Qaseh Aishah said...

zue_annie & naqiubex: bestlah...dh lame x gi bercuti kan..tp gi semalaman je...huhuhu...

kak lead: heheh...doremon..tulun..!! ;)

Ms Pancake said...

bestnye dpt bercuti..i wish i pon bleh..huhu.. :D

 
blog design by suckmylolly.com

Template Modified and Brought to you by : AllBlogTools.com blogger templates