Wednesday, March 18, 2009

.::Huh...::.

lalalalala~
nak nyanyi tapi x taw lagu ape yg sesuai gambarkn keadaan sya ketika ini..

serabutnye..

byk sgt keje nk kena buat sampai x taw nk mula yg mane satu..

banyak nye bende nk kena fikir tp yg difikir x settle2 gak..


abes tu mcm ne..?

nak pilih duk melepak saje ke..?
x yah fikir ape2..?

huhu..

tu pun boleh pening gak..

pening sbb x wat ape2..


ish2..apelah yg sya merepek ni..?

ni lah manusia ade je yang nak dirungutkan, nak komplen..

lagi satu,
ade satu perkara yang dh hampir 7 bulan..

sya fikirkan,

sentiasa bermain di minda,

sentiasa berada di hati..

yang tu pun satu..

bile nk blah ntah...???

huh..!
!



::motif..?tibe2 post video ni...?haha...saje je..suke tgk video klip die.. ^-^::

.....

1 comments:

cik syazni said...

samela...byk keje gak skg...fenin2~

 
blog design by suckmylolly.com

Template Modified and Brought to you by : AllBlogTools.com blogger templates