Thursday, April 2, 2009

.::excited atau tak...??::.

Rasanye baru semalam kot sya tgk anniversary ni ade lg sebulan lebih...
tapi ari ni mcm tersentap+terkezut bila tgk lg 3 ari je tinggal...
haha...nampak sangat x excited...

hadiah ape nak beli...??
nak kena bagi ke...??
huhu...
ekonomi sgtlah melesetnye skrg ni...
tak taw nk amek duit celah mane lg...

Sudah2la tu aishah...
kesian kt si dia...
cukup2lah mengabaikan dia..

Bukan-bukan...!
sya sangat sibuklah...
assignment bertimbun-timbun
projek + aktiviti pun banyak...!

haha...
ye ke...?
alasan je tue...
ke hati semakin menjauh...??

"teetttt.....!!!"

tak baik taw mcm ni...
mcm ne satu ari nanti dia buat perkara yang sama kt awak...??

okay2....
nti sya fikirkan nak buat ape utk anniversary kami nanti...
dia nak datang tapi mcm x dapat nk bg komitmen...
sbb sya tersangatlah bnyk kejenye....

hmm...
blur-----

.....

6 comments:

~ Lyana ~ said...

ehem.. tiba-tiba akak pn rasa mcm ecah rasa.. xde feeling dgn kekasih sendiri.. eceehhhh giler betolLAH..
JomLAH kita bercinta kembali.. sebelum masalah menjadi barah..

Qaseh Aishah said...

tuelah kak yana...
teringin nk jatuh cinta balik ngan dia...
huhu...
marila kte same2 jatuh cinta semula dgn kekasih kte...
huahaha....

motif kak yana nie...?? ;)

HANA said...

jatuh cinta lagi... lagi-lagi jatuh cinta...
huhu.... keep it work dear.. all the best for both of you and Happy Anniversary

ameen ashraf said...

salam ukhuwah ;)

Qaseh Aishah said...

hana-->thanks!! ^-^

ameen ashraf--> salam..thanks sbb jd follower.. ;)

akey87 said...

bg jer ciuman kat rambut pacak dia tu...ckup lah tu...:D

 
blog design by suckmylolly.com

Template Modified and Brought to you by : AllBlogTools.com blogger templates