Saturday, December 20, 2008

.::Owh...frustnyer ari ni...::.

Sya telah ditag ari ni...oleh mrs adi...hehe..boleh iza...? Tp sebelum sya jawab, ni nk cerita dulu...frustnyelah ari ni....alahai.....

Hajat di hati memg nak sangat pergi kenduri kahwin dua orang kawan sya ni..Hazlina dan pasangannya Anwar... Kteorang memg kawan baik, satu kelas mase form 4 dgn form 5. Diorang akan melangsungkan perkahwinan ari ni (20.12.08). Lagi satu City Noereta dengan pasangannya(sye x pasti...hehe) pulak akan diijabkabulkan esok, (21.12.08). Yang ni pulak kawan sekelas mase form 6. Tapi tak dapat nak pegilah...sbb rumah baru je siap renovation...jd kena tolong mak kemas2...Sedihla..dah berapa jemputan kahwin kawan2 sya x dapat nk pegi...Faktor jarak pun yer jugak, sya sekolah kt ipoh, jd semua jemputan pun dari sane...Lagi satu, ari jumaat atau sabtu depan dah nak kena balik kampus...huhu...

Sory sangat Hazlina dan City...sya tak dapat nak pergi...Doa saje lah yang dapat sya berikan dari sini..huhu..Selamat Pengantin Baru...Semoga berbahagia, dan rumahtangga aman damai selama2nya....amin..!!


Adoi....frustnye sya ni pn iza...x dpt nk pegi....Jangan nti bile time sya kawin, diorg pulak mogok x mau pegi..owhh...tidakk...!



2 comments:

Zaza Affendi said...

muleh2...anytime..
apoooo city kawin???
hahaha aku mcm tak percaye...:))

Qaseh Aishah said...

sat lg i jwb tag tu yer..
itulah..jgn ckp ko, ak pun x caye...
hehe... ^-^

 
blog design by suckmylolly.com

Template Modified and Brought to you by : AllBlogTools.com blogger templates