Friday, December 26, 2008

.::Salah ke....?::.

Sya betul2 x de mood hari ni....Sekarang ni sya ade kt umah atuk kat batu pahat, baru ptg semalam kami sampai. Sepanjang cuti ni, baru semalam berkesempatan pulang ke kampung. Tapi bukan ini penyebab sya x de mood....

Huhu...sya rasa telah melakukan perkara yang betul..niat sya untuk membantu memulihkan hubungan antara 2 pihak. Tetapi, niat sya itu telah disalahertikan sebagai memburukkan lagi keadaan .Entahla, ini yang membuat sya x berapa gemar. Malas nak fikir dah..lepas ni kalau ade sape2 yang menceritakan sya masalah mereka, sya akan berdiam diri saje..Lantaklah korang...Silap2 haribulan, sya pulak yang ditimpa masalah balik...Macam sekarang nie....sya dah xde mood...tak pasal-pasal aje...haaisshh...



1 comments:

mizzsyaidris said...

batu pahat dekat tak ngan kuihto?hehehe

 
blog design by suckmylolly.com

Template Modified and Brought to you by : AllBlogTools.com blogger templates